Seurakuntaliiton työ on ollut ennen ja nykyisin täysin vapaaehtoisten lahjoitusten varassa. Seurakuntaliiton sananjulistus- ja opetustyön mahdollistamisen seuraaville sukupolville voi varmistaa myös testamenttilahjoituksella.

Testamenttilahjoituksella voit varmistaa, että lahjasi menee sinulle tärkeään tarkoitukseen. Lahjoittamalla testamenttisi, jossa Suomen evankelisluterilainen seurakuntaliitto on kokonaan tai osaksi edun saajana, voit olla mahdollistamassa Kristuksen evankeliumin menemisen eteenpäin työmme kautta.

Yleishyödyllisenä yhteisönä Seurakuntaliitto on vapaa perintöverosta. Testamentin laatiminen voi olla helppoa ja selkeätä tai tapauskohtaisesti asiantuntijan opastusta tarvitsevaa, jonka järjestämiseksi voit ottaa yhteyttä Seurakuntaliiton pastoreihin.