Helsingin itsenäinen evankelisluterilainen seurakunta

”Meillä on lunastus hänen verensä kautta, syntien anteeksiantamus, Hänen armonsa rikkauden mukaan.”

Helsingin seurakunnan tunnuslause on otsikon Efesolaiskirjeen 1. luvun jae 7. Tähän lauseeseen kiteytyy uskomme perusta. Tunnustamme Raamatun auktoriteetin, johon ankkuroimme julistuksemme, toimintamme sekä pitäydymme opissamme ja teologisissa perusteluissamme.

seurakunnan symbolit

Helsingin seurakunnan kalenteri
selaa listaa, 3 – tapahtumaa ikkunassa

pe, 19 elokuun 2022
  • Teemailta peruttu

pe, 19 elokuun 2022  18:00 - 20:00

Peruttu sairastumisen vuoksi.

katso lisää
su, 28 elokuun 2022
  • Virkaanvihkimysjumalanpalvelus ja Paimenjuhla, Koinonia-keskus, pastorit Seppo Salo, Heikki Salo &Esa Yli-Vainio

su, 28 elokuun 2022  11:00 - 13:00

Jumalanpalveluksessa vihitään pastorin virkaan Daniel Salo. Jumalanpalveluksen jälkeen salaatti- ja kahvitarjoilu ja noin klo 14 alkava Paimenjuhla.

Tervetuloa!

katso lisää

Tervetuloa mukaan!

Seurakuntamme on evankelisluterilainen vaihtoehto pääkaupunkiseudun kristityille, jotka tunnustavat Raamatun auktoriteetin ja haluavat vapaan, itsenäisen seurakuntayhteyden. Yhteisön kotikunta on Helsinki ja toiminta-alueena on pääkaupunkiseutu erityisesti Helsinki ja Järvenpää, joissa järjestetään säännöllisiä jumalanpalveluksia. Muita toimintamuotoja ovat nuorten ja lasten kerhot sekä kotikokoukset (raamattupiirit ja lauluillat). Tervetuloa tilaisuuksiimme, jotka ovat avoimia kaikille.

Tiedustelut: Pastori Seppo Salo, p. 050-514 1030 ja
nuorten toiminta: pastoriharjoittelija Daniel Salo, p. 045-8498438
sähköposti: etunimi.sukunimi(at)seurakuntaliitto.fi

Lahjoita toimintaamme

Tue toimintaamme, toimimme täysin vapaaehtoisten lahjoitusten varassa.

Maksa helposti rahankeräyksen tilisiirtona:
Saaja: Seurakuntaliitto
Käytä Helsingin seurakunnan viitetietoa: 1009 tai MobilePay numeroa: 34003

Keräysluvan numero: RA/2020/1093 Kerätyt varat käytetään Suomen evankelisluterilaisen seurakuntaliiton, yhdyskuntajärjestyksen mukaisesta toiminnasta aiheutuvien kulujen kattamiseen, työntekijöiden palkka-, opetus- ja julistustyökuluihin.

Kiitos lahjastasi!
Kirjamyyntimaksut tilille: FI34 5228 0320 0117 16 tai MobilePay 72600 numerolla. Saaja: Seurakuntaliitto tai seurakunnan tilille voit maksaa kirja, addressi ja leirimaksuja, merkitse aihe tilisiirron viestiin.
IBAN: FI66 2126 2000 1009 00, BIC: NDEAFIHH

Osallistu verkkokerhoon

Osallistuminen ei ole nyt paikasta tai matkasta kiinni. Voit osallistua Zoom tai Meet verkkotapahtumiin ja nettikerhoihin tietokoneella tai vaikka älypuhelimella. Seuraa kalenterista tapahtumia ja osallistumisohjeita. Jos tarvitset ohjeita tai apua niin seurakuntien apua löytyy kysymällä.

Zoom käytön pikaopas