Nimeni on Daniel Salo ja asun Vihdin Nummelassa vaimoni Sinivuokon sekä neljän lapseni Eelin, Aatun, Ainon ja Väinön kanssa. Olen kotoisin Järvenpäästä, jossa sain viettää ihanan lapsuuden suuressa perheessä, josta olen Jumalalle syvästi kiitollinen.

Valmistuin teologian maisteriksi Helsingin yliopistosta vuonna 2021. Opiskeluissani sain kohdata monenkirjavia käsityksiä kristillisestä uskosta, mutta kaikissa vaiheissani olen saanut vahvistua uskossani siihen, että Jumalan sana ja siihen pitäytyvä luterilainen tunnustus tarjoavat kestävän ja koetellun kallioperustuksen, joka kantaa tästä elämästä aina taivaaseen asti.

Tähän apostoliseen uskoon ja sen julistamiseen sitouduin lupauksellani, kun minut vihittiin Seurakuntaliiton Helsingin ja Marttilan seurakuntien pastoriksi elokuussa 2022.

Seurakuntaliitossa kasvaneena olen oppinut elämään kaikkine puutteineni Jeesuksen täytettyyn sovitustyöhön turvaten. Jumalan armosta on maksettu äärettömän kallis hinta, mutta meille se tarjotaan lahjaksi Jumalan sanassa ja sakramenteissa. Seurakuntansa kautta Pyhä Kolmiyhteinen Jumala on kutsunut minut paimenen virkaan palvelemaan omiaan näillä kalliilla ja pyhillä lahjoilla. Tällä Jumalan armon vastaanottamisen tiellä tahdon itsekin perheeni kanssa kulkea ja opetella armosta pelastettuna myös elämään Jumalaa ja lähimmäisiämme rakastaen.

Veri Jeesuksen meidät taivaaseen täältä murheitten maasta vie. Sana ilmoittaa aivan tarkalleen, että sinne vain yks’ on tie!

Kutsun sinuakin jakamaan tämän matkan kanssamme Hyvän paimenemme Jeesuksen johdolla!
Olet lämpimästi tervetullut niin yhteisiin Jumalanpalveluksiin kuin kodeissa kokoontuviin raamattuiltoihin ja seuroihin. Myös netin välityksellä järjestetään raamattuiltoja, joihin osallistuminen onnistuu paikasta riippumatta tietokoneen tai puhelimen välityksellä. Tilaisuuksien ja toimitusten lisäksi työhöni kuuluu ihmisten kohtaaminen ja sielunhoito.
Ota rohkeasti yhteyttä itsesi tai lähimmäisesi puolesta ja pyydä käymään!

Yhteystietoni:

Puhelin: 045 8498438
Sähköposti: daniel.salo@seurakuntaliitto.fi
Kotiosoite: Jahtimiehentie 5–7 F14, 03100 Nummela
Liity mukaan seurakuntasi Facebook-ryhmään nimeltä HIELS, josta löytyy tietoa tilaisuuksista, kuulumisia, linkkejä videoihin ja tapahtumiin…jne.

Liity myös pastorin viestilistalle lähettämällä sähköpostia yllä olevaan s-posti osoitteeseeni. Halutessasi voit kertoa myös puhelinnumerosi ja postiosoitteesi, niin yhteyden saa tarvittaessa nopeammin ja joulutervehdykset yms. löytävät tiensä postilaatikkoosi!