Perheraamis (kts. tapahtumakalenteri)

kuvituskuva

Seurakunnan kerho erityisesti nuorille lapsiperheille, joilla tarvetta lastenhoitoon.
– kahvit– lastenhetki, jossa laulua, opetus ja rukous
– lastenhoito, jonka aikana aikuisten keskustelu- ja raamattupiiri raamis on avoin kaikille, ei vain lapsiperheille. Keskustelun apuna käytämme Ilosanomapiiri-oppaan kysymyksiä.
Katso ajat tapahtumakalenterista.

Lastenkerho

Perinteinen seurakunnan lastenkerho, jossa ryhmät alle kouluikäisille ja kouluikäisille erikseen.
– Kahvit
– Jakautuminen  omiin kerhoihin kouluikäisille ja nuoremmille
– Yhteinen lopetuspiiri, n. klo. 19

Olemme pieni itsenäinen luterilainen seurakunta. Tervetuloa mukaan kerhoilemaan ja leikkimään muiden lasten kanssa, sekä juttelemaan kahvin äärellä yhdessä muiden aikuisten kanssa.
Lisätietoja, Heikki Salo p. 044-337 1718

Tampereen itsenäinen ev.lut. Seurakunta