Seurakunnan päätehtävää, armonevankeliumin eteenpäin viemistä, voidaan tehdä lähellä ja kaukana. Tällä hetkellä lähetyksemme painopiste on osallistua Sley:n Sudanin lähetystyöhön rukoilemalla ja taloudellisesti tukemalla. Muun muassa Rautakannel-laulutilaisuuksissa on kerätty varoja Sudanin lähetystyöhön.

Vuosien saatossa olemme osallistuneet lähetystyöhön ulkomailla Japanissa, Keniassa, inkerinmaalla Kikkerissä ja Kupanitsassa, sekä Virossa Nõvan seurakunnan kanssa. Tampereen seurakunnassa järjestetyt Sanaa ja soppaa -illat ovat esimerkki lähelle tehtävästä lähetystyöstä.

Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heidät Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaiken, minkä minä olen käskenyt teille. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.”

Matt.28:18-20

sudan kyltti