Seurakuntaliiton seurakunnat

Seurakuntaliiton jäsenseurakunta on evankelisluterilainen vaihtoehto kristityille,
jotka tunnustavat Raamatun auktoriteetin ja haluavat itsenäisen seurakuntayhteyden

symboli nelikenttä

Helsinki

Toiminta-alueena on pääkaupunkiseutu, erityisesti Helsinki ja Järvenpää, joissa järjestetään säännöllisiä jumalanpalveluksia.
Muita toimintamuotoja ovat  kerhot ja kotikokoukset.

Karstula

Toiminta-alueena on Karstula, Kyyjärvi ja Jyväskylä, joissa järjestetään säännöllisiä  jumalanpalveluksia.
Muita toimintamuotoja ovat  kerhot sekä kotikokoukset.

raamattu symboli

Marttila

Toiminta-alueena on Marttila, Loimaa ja Mellilä, joissa järjestetään säännöllisiä jumalanpalveluksia.
Muita toimintamuotoja ovat kerhot sekä kotikokoukset.

tampere maja

Tampere

Toiminta-alue on Tampere ja Nokia, joissa järjestetään säännöllisiä jumalanpalveluksia.
Muita toimintamuotoja ovat nuorten ja lasten kerhot sekä kotikokoukset.

Veteli

Toiminta-alue Veteli, Kokkola, ja Ilmajoki, joissa järjestetään säännöllisiä jumalanpalveluksia.
Muita toimintamuotoja ovat kerhot sekä kotikokoukset.
Jumalanpalveluksessa Jumala kokoaa luokseen seurakunnan, kasteessa synnyttämänsä lapset. Siinä Jumala hoitaa seurakuntaansa sanansa ja asettamansa pyhän ehtoollisen kautta.
symboli nelikenttä
Seurakunnassa ei ole niinkään kyse siitä mitä me teemme, vaan mitä Jumala on tehnyt puolestamme ja kuinka hän lahjoittaa armonsa meille.

Seurakuntiemme ja Seurakuntaliiton koko olemassaolon perustana on Jumalan armahtava rakkaus Jeesuksessa Kristuksessa. Siitä elämme ja sitä tahdomme myös toisille kuuluttaa

Kristillisenä seurakuntayhteisönä, osana Kristuksen seurakuntaa välitämme Raamatun omaa sanomaa, lakia ja evankeliumia. Kymmenen käskyn lain ymmärrämme annetuksi erityisesti palvelemaan evankeliumia; synnyttämään ja ylläpitämään synnintuntoa ja siten johdattamaan Kristuksen armon luo. Koko maailman syntien sovitus Jeesuksen veren kautta ja hänen voitollinen ylösnousemuksensa on opetuksemme keskeinen sanoma. Tämän viestin haluamme kaikille välittää, jotta jokainen kuulija saisi uskoa ja omistaa iankaikkisen elämän taivaassa.