Tue toimintaamme ja anna säännöllinen tukesi

Seurakuntaliiton ja sen jäsenseurakuntien toiminta perustuu täysin vapaaehtoiseen kannatukseen. Toiminnan mahdollistaa seurakuntien taustayhteisöjen vapaaehtoinen taloustuki. Kolehdein, vapaaehtoismaksuin ja testamenttilahjoituksin saatu taloustuki kanavoituu Seurakuntaliiton kautta sananjulistajien palkkauskuluihin. Sananjulistajien työn kohdealueita ovat: Sanajulistus- ja opetustoiminta, lapsi- ja nuorisotyö, kurssi- ja leiritoiminta. Lähetystyön keräyksen tulot menevät vähentämättömänä valittuun lähetyskohteeseen. Lähetyskohteena on Sley:n Sudanin työ.

Lahjoita ja ala kuukausilahjoittajaksi

Kiitos lahjastasi, jolla mahdollistat työmme!
Toimimme täysin lahjoitusten varassa.

Maksa helposti MobilePay 23891 maksuna tai
Pankin tilisiirtona BIC: OKOYFIHH
Saaja: Seurakuntaliitto
Keräystili IBAN: FI72 5730 0821 0591 40
Käytä seurakuntakohtaisia viitteitä tilisiirroissa:
– Helsinki: 1009,  MobilePay 34003
– Karstula: 1012, – Marttila: 1038,
– Tampere: 1041, – Veteli: 1054

Keräysluvan numero: RA/2020/1093. Keräysvarojen käyttö: Suomen evankelisluterilaisen seurakuntaliiton, yhdyskuntajärjestyksen mukaisesta toiminnasta aiheutuvien kulujen kattamiseen, työntekijöiden palkka-, opetus- ja julistustyökuluihin.

Seurakuntaliiton rahankeräyslupa

Seurakuntaliitolle on myönnetty 16.08.2020 rahankeräyslupa numero RA/2020/1093 rahankeräystilille IBAN: FI72 5730 0821 0591 40  BIC: OKOYFIHH.

Lähetystyön keräyksen tulot menevät vähentämättömänä valittuun lähetyskohteeseen, joka on Sley:n Sudan lähetys.

Seurakuntaliiton toimintaa ja työtä yleisesti tai tietyn seurakunnan kautta voi tukea käyttämällä seuraavia rahankeräysluvan mukaisia tili- ja viitetietoja. Tuki kohdistuu oikein viitenumerolla.
Saaja: Seurakuntaliitto
Tili: FI72 5730 0821 0591 40, OKOYFIHH

Seurakunta ja sen viitenumero
– Karstula 1012, – Helsinki 1009 tai MobilePay 34003,
– Marttila 1038,  – Tampere 1041,
– Veteli 1054

Myös seuraavilla tilisiirron viitteillä ja MobilePay numeroilla voi lahjoittaa suoraan Seurakuntaliiton rahankeräyksen kohteisiin:
Seurakuntaliitto – Rahankeräystili: FI72 5730 0821 0591 40
– Sananjulistus 2888 tai MobilePay numero: 23891
– Lapsi-, leiri- ja nuorisotyö 2668 tai MobilePay  numero: 48760
– Lähetystyö 2286 tai MobilePay numero: 89883
– Helsingin seurakunta 1009 tai MobilePay numero: 34003

Tue Sudan lähetystä

Lähetyskohteemme on Sleyn Sudan-lähetys
Lahjoitukset lähetystyöhön rahankeräystilille:
Saaja: Seurakuntaliitto
IBAN: FI72 5730 0821 0591 40
BIC: OKOYFIHH ja viite 2286
MobilePay 89883
Keräysluvan numero: RA/2020/1093
Kerätyt varat siirretään lähetystyöhön vähentämättä toimintakuluja.

Testamenttilahjoitus

Seurakuntaliiton työ on ollut ennen ja nykyisin täysin vapaaehtoisten lahjoitusten varassa. Seurakuntaliiton sananjulistus- ja opetustyön mahdollistamisen seuraaville sukupolville voi varmistaa myös testamenttilahjoituksella.

Testamenttilahjoituksella voit varmistaa, että lahjasi menee sinulle tärkeään tarkoitukseen. Lahjoittamalla testamenttisi, jossa Suomen evankelisluterilainen seurakuntaliitto on kokonaan tai osaksi edun saajana, voit olla mahdollistamassa Kristuksen evankeliumin menemisen eteenpäin työmme kautta.

Yleishyödyllisenä yhteisönä Seurakuntaliitto on vapaa perintöverosta. Testamentin laatiminen voi olla helppoa ja selkeätä tai tapauskohtaisesti asiantuntijan opastusta tarvitsevaa, jonka järjestämiseksi voit ottaa yhteyttä Seurakuntaliiton pastoreihin.

Kiitos tuestasi

Toimimme täysin vapaaehtoisten lahjoitusten varassa